POStopek naročanja

Postopek naročanja v spletni prodajalni “www.varez.si” je enostaven in uporabniku prijazen. Zaključite ga v šestih preprostih korakih:

Korak 1: Možnosti nakupa
V kolikor Vam je artikel v spletni prodajalni všeč in ga želite kupiti, enostavno kliknete gumb »Dodaj v košarico« ob artiklu. Odpre se Vam okno z vsebino košarice, kjer lahko izberete opcijo (»PRIKAŽI KOŠARICO ali NA BLAGAJNO«).
 

Odpre se vam stran (Košarica), kjer lahko izdelek (ali izdelke, če ste jih že izbrali več) odstranite iz košarice, spreminjate količine izdelkov in dodate kodo kupona. Z uporabo gumba “POSOBOBI KOŠARICO” aktualizirate izračun cene in stroška dostave. Na desni strani  košarice se nahaja polje z izračunam stroška dostave za artikle kateri so trenutno v košarici, v kolikor se odločite za dostavo na vaš naslov.

Pod tem poljem se nahajata gumb »Nadaljuj na blagajno«, s katerim zaključite nakup. Le ta nas usmeri na polje »Naslov plačnika«, kjer izpolnite vsa potrebna polja za izdajo računa in vaše kontaktne podatke. V kolikor naslov za dostavo ni enak naslovu plačnika, obkljukajte opcijo “Dostava na drug naslov”, kjer lahko dodate naslov za dostavo. Na dnu strani se nahaja polje za dodajanje opomb k naročilu.
Naročeno blago v spletni prodajalni vam dostavimo na izbrani naslov. Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD d.o.o.. Stroški dostave so jasno razvidni pred potrditvijo naročila in se obračunajo glede na dejansko bruto težo naročenih artiklov. Naročeno blago v spletni prodajalni lahko brez dodatnih stroškov prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici v Ljutomeru ali Dokležovju.
 Z pritiskom na gumb “Nadaljuj na plačilo” lahko izbirate med spodaj naštetimi načini plačila:
Preko spletne banke oziroma po predračunu
  Plačilo poravnajte na naš bančni račun. Kot referenco vnesite ID naročila. Naročilo ne bo odposlano, dokler ne prejmemo plačila na naš bančni račun.
Plačilo po povzetju
  Naročilo po povzetju je možno z gotovino ali bančno kartico. Plačilo se izvede kurirju ob dostavi paketa. Za plačila po povzetju se zaračuna strošek odkupnine v znesku 1,20 €.
Plačilo preko PayPal sistema
  Za plačaila preko PayPal-a se obračuna provizija v višini 3% od zneska kupnine.
– Kreditna / debitna kartica
  Za pločila z bančnimi karticami se obračuna provizija v višini 2,1%.
 
 Pred zaključkom naročila je potrebno potrditi (obkljukati) in se strinjajte s pogoji poslovanja spletne strani. Še enkrat preverite ustreznost naročila in zaključite naročilo z pritiskom na gumb “Naroči”.
 
Po preverbi podatkov z gumbom »Potrdi naročilo« potrdite naročilo izbranih artiklov. Na naslednjem ekranu prejmete obvestilo, da ste naročilo uspešno oddali in da je naročilo uspešno sprejeto. Kadarkoli v fazi internetnega nakupa lahko prekinete z nakupom. Če potrebujete kakršnekoli dodatne informacije glede naročila artiklov v spletni prodajalni pokličite 02 582 1127 ali pošljite elektronsko sporočilo na naslov info@varez.si !
 
Po uspešni oddaji naročila vam spletna prodajalna www.varez.si samodejno “generira ponudbo/predračun” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabniški podatki) na vaš e-mail, ki ste ga posredoval ob prijavi. V nadaljevanju se postopek naročila deli na pet delov (Sprejeto, V obdelavi, Odposlano, Osebni prevzem, Stornirano).
Statusi naročila
Naročilo ima status “Sprejeto”:
Kot je zapisano v prejšnjem odstavku, prejme kupec po uspešni oddaji naročila v obliki ponudbe / predračuna avtomatsko generirano obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupcu so kadarkoli na voljo vsi podatki o njegovih naročilih na spletni strani ponudnika www.varez.si (prej omenjena  »Zgodovina nakupov«, ki velja za registrirane uporabnike).
 
Naročilo ima status “V obdelavi”:
Ponudnik v čim krajšem času od elektronskega prejema naročila vsebino naročila pregleda, preveri naročene količine in ustreznost dobavnih rokov (ti so navedeni v okviru podatkov o izdelku na spletni strani in jih vidi kupec v fazi naročanja) in kupcu v komentarju »Potrditve naročila« sporoči okvirni čas dobave (odvisno od načina plačila in že omenjenega podatka o zalogi). Kupec dobi torej sporočilo da je njegovo Naročilo s številko XXXXXX »V obdelavi« na elektronsko pošto z okvirnim datumom dostave oziroma datum možnega osebnega prevzema v prodajalni v Ljutomeru.
 
Pomembno: kadarkoli v fazi internetnega nakupa lahko prekinete z nakupom; če želite kakršnekoli dodatne informacije glede naročila ali artiklov v spletni prodajalni pokličite 041 230 043 ali pošljite elektronsko sporočilo na naslov info@varez.si .
 
Naročilo ima status “Odposlano”:
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem sporočilu je kupec obveščen, da je blago odposlano po sistemu paketne dostave s spremno številko paketa.
 
Naročilo ima status “Osebni prevzem”:
Blago je pripravljeno za osebni prevzem na sedežu firme v Ljutomeru.
 
Naročilo ima status “Stornirano”:
Na zahtevo kupca in po dogovoru se naročilo lahko tudi stornira/prekliče, o čemer je kupec obveščen tudi po elektronski pošO

Košarica

0
image/svg+xml

Ni izdelkov v košarici.

Nadaljuj z nakupovanjem