POgoji uporabe

  • Varovanje osebnih podatkov 
Pri nakupu (naročilu) kupec (v nadaljevanju uporabnik) dovoli podjetju VAREZ d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik) zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Ponudnik se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varoval podatke uporabnikov. Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za nedoločen čas oziroma, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga predvideva. Osebni podatki se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil, komunikacijo s uporabnikom, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter, če se uporabnik tako odloči, za pošiljanje obvestil in ponudb. V tem okviru se zbirajo naslednji podatki: IP naslov, osebno ime, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, naslov za dostavo izdelkov (v kolikor je drugačen od stalnega ali začasnega prebivališča), telefonska številka, naslov elektronske pošte, čas in datum registracije ter arhiv komunikacije s spletno prodajalno.

 Ponudnik spoštuje zasebnost uporabnikov spletne prodajalne in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih ne bo uporabilo drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

Opredelitev pojmov:
– ponudnik je VAREZ d.o.o., Podgradje 8b, 9240 Ljutomer, Slovenija, ki upravlja s spletno prodajalno www.varez.si.
– uporabnik je oseba, ki uporablja sistem našega spletnega nakupa , torej kupec v spletni prodajalni www.varez.si
-spletna prodajalna je skupek informacijskega sistema in izdelkov ponudnika, namenjen predstavitvi in prodaji le-teh uporabnikom.
 
  • Katere osebne podatke držimo in kako jih lahko spremenite
Poročilo o vaših osebnih podatkih lahko pridobite na povezavi GDPR poročilo. Sledite korakom za pridobitev poročila in navodiom za popravek ali popolno odstranitev vaših podatkov. Kako lahko urejate vaše osebne podatke ali jih nadzirate posamezno, je odvisno od načina oddaje podatkov pri naročilu z ustvarjanjem uporabniškega računa, naročilu kot gost, ali vpis vašega email naslova v Newsletter.
 
  • Registracija in prijava                 
Registracijo izvedete z gumbom »Ustvarite račun« v levem zgornjem kotu spletne prodajalne, kjer vnesete podatke, ki nam omogočajo eventualno kasnejšo izvedbo, odpošiljanje izdelkov internetnega naročila in izstavitev računa v skladu z veljavno zakonodajo (priimek, ime, naslov, telefon, davčna številka če gre za davčnega zavezanca in telefon)
 
Ob registraciji v spletni prodajalni, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa po pogojih spletne prodajalne. Registrirati se je potrebno samo ob prvem nakupu, ob vseh kasnejših prijavah vnesete samo e-mail prve prijave (uporabniško ime) in geslo, ki ste ga ob prvi prijavi sami izbrali. Kot registrirani uporabnik imate v oddelku prijave (Moj račun) možnost urejanja svojih podatkov, spreminjanja gesla za prijavo, pregledovanja seznam želja, pregledovanje zgodovine nakupov in prijave/odjave na e-novice.
 
Uporabnik ima možnost, da opravi spletni nakup kot gost, vendar v tem primeru nima možnosti vpogleda v zgodovino nakupov in ostalih ugodnosti, ki veljajo za registrirane uporabnike. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajale ponudnika, pravice uporabnika ter poslovni odnos med njima ob pripravi ali izvedbi spletnega nakupa.
  • Preklic naročila in vračilo izdelkov
Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh (43. č člen ZVPot) od oddaje naročila podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo z nedvoumno izjavo o odstopu lahko pošljetete na naslov VAREZ d.o.o., Bratov Pihlar ulica 8, 9240 Ljutomer, po e-pošti na info@varez.si ali z nedvoumno ustno izjavo preko telefona 041 230 043 od ponedeljka do petka med 9:00 in 16:00 uro.
 
Če je kupec prejeto blago že plačal, mu mora podjetje vrniti plačano kupnino v roku štirinajstih (14) dni po prejemu vrnjenega blaga. V primeru odprte ali poškodovane embalaže s strani kupca si podjetje pridržuje pravico, da zadrži do 10% kupnine. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. V vračilo kupnine se ne šteje znesek za opravljeno storitev dostave. Kupec v celoti krije stroške dostave pri vračilu blaga. V primeru pošiljanja po pošti ali dostavni službi mora kupec izbrati storitev “s pazljivejšim ravnanjem” oz. ustrezno podobno storitev, ki dostavljavca zavezuje k pazljivejšemu ravnanju z izdelkom. Priporočljivo je tudi, da kupec pred vračilom naredi fotografsko dokumentacijo izdelka v izogib zapletom v primeru morebitnih poškodb pri dostavi. Vračilo ni možno za avdio in video posnetke ter računalniške programe, kjer je kupec odprl embalažo oz. varnostni pečat.
 
Kupec naročenega blaga pod navedenimi pogoji ne more vrniti v naslednjih primerih:
– če je že odprl varnostni pečat ali odpakiral CD/DVD/knjigo iz originalne embalaže, pri avdio in video posnetkih, knjigah ter računalniških programih
– če gre za dobavo časopisov, revij in podobnih periodičnih publikacij
– če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam, ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe
 
Kupnino vam bomo v roku 14 dni vrnili na vaš račun (le tega morate ob vračilu navesti). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
 
V kolikor vračilo blaga zaradi njegove narave ni možno izvesti po pošti, se blago na stroške kupca po predhodnem dogovoru dostavi na naš naslov VAREZ d.o.o., Bratov Pihlar ulica 8, 9240 Ljutomer.
 
Naročila in računi kupcev so shranjeni na sedežu podjetja ter kupcem dosegljivi preko pisnega zahtevka. Zahtevek za dvojnik lahko kupec v pisni obliki pošlje na naslov podjetja ali na elektronski naslov  info@varez.si.
 
  • Vračilo blaga v primeru napačnih ali poškodovanih izdelkov
Vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte info@varez.si ali preko telefona na 041 230 043 od ponedeljka do petka med 9.00 in 16.00 uro. Po prijavi reklamacije podjetje Varez organizira prevzem paketa.
Poleg blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa. Stroški vračili blaga so brezplačni. Na vašo željo vam lahko blago zamenjamo za drugo ali pa vam vrnemo kupnino.
 
Na elektronski naslov info@varez.si lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in predloge.
 
  • Reklamacije
Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je podjetje izrecno obljubilo ali oglaševalo, če je podjetje poslalo napačne izdelke, v napačni količini ali barvi, ali če blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila oziroma ponudbe. Reklamacija blaga je možna v časovnih rokih in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije kot to določa Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).
 
  • Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Pri določenih modelih proizvajalca Stahlwerk in Dongsen je možen dokup in podaljšanje garancijske dobe do največ 48 mesecev skupne dobe. V tem primeru je strošek podaljšanja naveden ob opisu izdelka na naši spletni strani www.varez.si. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
 
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri prodajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom.
 
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. 
 
  • Stvarne napake
V skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru:
 
če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnosti blaga s strani dobavitelja ali podjetja VAREZ d.o.o.
 
  • Uveljavljanje stvarnih napak
Stvarno napako lahko uveljavljate z natančnim opisom napake, omogočenim pregledom izdelka in obvestilom na elektronski naslov info@varez.si ali osebno na sedežu podjetja VAREZ d.o.o., kjer bomo izdelek pregledali in vam izdali potrdilo o vročitvi izdelka. Za stvarne napake na izdelkih, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti od izročitve, ne odgovarjamo.
Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi:
 
odpravili napako na izdelku
povrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako
izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom
povrnili celotni plačani znesek
V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo najkasneje v roku 8 dni pisno odgovorili.
 
  • Reklamna elektronska sporočila
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:
 
– jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
– pošiljatelj mora biti jasno razviden
– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne
– željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati 
 
 
»V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom, hkrati vas pa obveščamo, da lahko pritožbo vložite tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
 
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.«
 
  • Avtorske pravice
Vsa besedila na straneh in podstraneh domene varez.si so last podjetja VAREZ d.o.o., njegovih partnerjev in dobaviteljev ter se jih brez izrecnega dovoljenja ne sme kopirati ali razmnoževati.

Košarica

0
image/svg+xml

Ni izdelkov v košarici.

Nadaljuj z nakupovanjem