POGOSTA VPRAŠANJA

ALI JE ARTIKEL MOGOČE PRED NAKUMOM STESTIRATI IN PREGLEDATI?

Vso blago iz prodajnega programa podjetja VAREZ.si, je možno predhodno stestirat in pregledati. Testiranje in pregled je možen po predhodnem dogovoru in se izvaja izključno na sedežu podjetja VAREZ d.o.o., Bratov Pihlar ulica 8, 9240 Ljutomer, pod nadzorom pooblaščenega prodajalca.

ARTIKEL ŽELIM VRNITI. KAKŠEN JE POSTOPEK?

Paket preprosto položite nazaj v originalno škatlo, zapakirajte ter pošljite na naslednji naslov: VAREZ d.o.o., Bratov Pihlar ulica 8, 9240 Ljutomer. K paketu priložite kopijo računa, na katerega pripišete, ali želite zamenjavo artikla, ali povračilo kupnine na vaš TRR. S pripisom vašega TRR, bo denar pri vas v nekaj dneh od prejetja paketa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži! Pri vračilu blaga upoštevajte “Pogoje uporabe”.

KAKO PLAČAM PAKET?

Če ste izbrali plačilo po povzetju, vam poštar, kateremu tudi plačate naročeno blago, dostavi paket na dom oziroma na želeni naslov. Če ste izbrali plačilo po predračunu/plačilo preko paypal-a, vam kurir dostavi paket brez odkupnine.

KAKŠNI SO STROŠKI POŠILJANJA?

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Stroški dostave so jasno razvidni pred potrditvijo naročila in se obračunajo glede na dejansko bruto težo naročenih artiklov. Predhoden izračun stroška dostave je možen v košarici, kjer označite polje “Preračunaj stroške dostave”.

V primeru naročila v višini nad 100,00 €, vam naročeno blago dostavimo na vaš naslov v brezplačno! Brezplačna dostava velja za naročila preko spletne trgovine VAREZ.si, za območje celotne Slovenije.

KAJ ČE ME OB DOSTAVI NI NA IZBRANEM NASLOVU?

Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vas bo pričakalo obvestilo o prispeli pošiljki. Pošiljko lahko nato v roku petnajstih (15) dni dvignete na vaši pošti Pošte Slovenije ali se dogovorite o ponovni dostavi paketa.

PREJEL SEM POŠKODOVAN ARTIKEL?

Prosimo vas, da pri prejemu pošiljke preverite morebitne vidne poškodbe paketa. V tem primeru se prvotno obrnite na kurirja, ki vam je pošiljko predal, ter zatem obvestite tudi nas. V primeru, da je vsebina paketa poškodovana, vas prosimo, da poškodovan artikel slikate ter nam fotografije z opisom poškodb pošljete na naš elektronski naslov info@varez.si. Artikel vam bomo zamenjali v najkrajšem možnem času, brez dodatnih stroškov.

Košarica

0
image/svg+xml

Ni izdelkov v košarici.

Nadaljuj z nakupovanjem