Postopek naročanja v spletni prodajalni "www.varez.si" je enostaven in uporabniku prijazen. Zaključite ga v šestih preprostih korakih:
Korak 1: Možnosti nakupa
V kolikor Vam je artikel v spletni prodajalni všeč in ga želite kupiti, enostavno kliknete gumb »V košarico« ob artiklu. Odpre se Vam okno z vsebino košarice, kjer lahko izbrani izdelek (ali izdelke, če ste jih že izbrali več) odstranite iz košarice (rdeči X) ali spremenite količino nakupa posameznega izdelka (»posodobi«). Pod izdelki v košarici se nahaja polje, kjer imate možnost izračuna stroškov za dostavo artiklov, kateri so trenutno v vaši košarici. Pod tem poljem pa se nahajata gumba »Nadaljuj z nakupovanjem«, ki vam omogoča dodajanje novih artiklov iz spletne prodajalne v košarico in gumb »Na blagajno«, s katerim zaključite nakup. Le ta nas usmeri na polje »Naslov plačnika«.
Pomembno: pri izbranih artiklih so cene z že vključenim DDV!
Korak 2: Naslov plačnika
Privzet naslov plačnika izhaja iz registracijskih podatkov, po potrebi pa ga lahko v tej fazi spremenite! Z gumbom »Nadaljuj« se pomaknete na naslednji korak, kjer določite podrobnosti dostave.
Korak 3: Podrobnosti dostave
Izbirate lahko naslov dostave. Privzet naslov dostave izhaja iz registracijskih podatkov, po potrebi pa ga lahko tudi v tej fazi lahko spremenite!
Korak 4: Način dostave
Naročeno blago v spletni prodajalni vam dostavimo na izbrani naslov. Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Stroški dostave so jasno razvidni pred potrditvijo naročila in se obračunajo glede na dejansko bruto težo naročenih artiklov. Naročeno blago v spletni prodajalni lahko brez dodatnih stroškov prevzamete tudi osebno v naši poslovalnici v Ljutomeru.
Korak 5: Način plačila
Izbirate lahko med spodaj naštetimi načini plačila:
- Gotovinsko plačilo pri osebnem prevzemu v poslovalnici v Ljutomeru
- Plačilo preko spletne banke oziroma po predračunu
- Plačilo po povzetju
- Plačilo preko PayPal sistema
Pomembno: Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Pošta Slovenije vam pri izbiri načina plačila po povzetju zaračunava še provizijo na plačilo po svojem veljavnem ceniku, katera ni všteta v stroške dostave (približno 0,72 € z DDV).
Korak 6: Potrditev naročila
Še enkrat lahko preverite vsebino košarice in ustreznost cen in se po potrebi z gumbom »spremeni« (na desni strani posamezne vrstice koraka), vrnete na posamezni korak, ki ste ga izvajali v fazi kreiranja internetnega naročila in spremenite želene podatke!
Po preverbi podatkov z gumbom »Potrdi naročilo« potrdite naročilo izbranih artiklov. Na naslednjem ekranu prejmete obvestilo, da ste naročilo uspešno oddali in da je naročilo uspešno sprejeto. Kadarkoli v fazi internetnega nakupa lahko prekinete z nakupom. Če potrebujete kakršnekoli dodatne informacije glede naročila artiklov v spletni prodajalni pokličite 02 582 1127 ali pošljite elektronsko sporočilo na naslov info@varez.si !
Po uspešni oddaji naročila vam spletna prodajalna www.varez.si samodejno "generira ponudbo/predračun" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabniški podatki) na vaš e-mail, ki ste ga posredoval ob prijavi. V nadaljevanju se postopek naročila deli na pet delov (Sprejeto, V obdelavi, Odposlano, Osebni prevzem, Stornirano).
Statusi naročila
Naročilo ima status "Sprejeto":
Kot je zapisano v prejšnjem odstavku, prejme kupec po uspešni oddaji naročila v obliki ponudbe / predračuna avtomatsko generirano obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupcu so kadarkoli na voljo vsi podatki o njegovih naročilih na spletni strani ponudnika www.varez.si (prej omenjena »Zgodovina nakupov«, ki velja za registrirane uporabnike).
Naročilo ima status "V obdelavi":
Ponudnik v čim krajšem času od elektronskega prejema naročila vsebino naročila pregleda, preveri naročene količine in ustreznost dobavnih rokov (ti so navedeni v okviru podatkov o izdelku na spletni strani in jih vidi kupec v fazi naročanja) in kupcu v komentarju »Potrditve naročila« sporoči okvirni čas dobave (odvisno od načina plačila in že omenjenega podatka o zalogi). Kupec dobi torej sporočilo da je njegovo Naročilo s številko XXXXXX »V obdelavi« na elektronsko pošto z okvirnim datumom dostave oziroma datum možnega osebnega prevzema v prodajalni v Ljutomeru.
Pomembno: kadarkoli v fazi internetnega nakupa lahko prekinete z nakupom; če želite kakršnekoli dodatne informacije glede naročila ali artiklov v spletni prodajalni pokličite 041 230 043 ali pošljite elektronsko sporočilo na naslov
info@varez.si .
Naročilo ima status "Odposlano":
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem sporočilu je kupec obveščen, da je blago odposlano po sistemu paketne dostave s spremno številko paketa.
Naročilo ima status "Osebni prevzem":
Blago je pripravljeno za osebni prevzem na sedežu firme v Ljutomeru.
Naročilo ima status "Stornirano":
Na zahtevo kupca in po dogovoru se naročilo lahko tudi stornira/prekliče, o čemer je kupec obveščen tudi po elektronski pošti!